Komunikacja in-store marketu Grosik
Dla naszego partnera z branży sprzedaży detalicznej wykonaliśmy kompletną wymianę elementów brandingowych. Budynek marketu przechodząc remont otrzymał zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne oznakowania. Nad wejściem górują litery przestrzenne uzupełnione o kaseton reklamowy. Wnętrze sklepu ozdabiają podświetlane litery na konstrukcjach wykonanych z siatki stalowej. Właściciel postawił także na okrągłe kasetony w ramie aluminiowej z przewodnim motywem swojego logotypu.
Klient
Grosik Market
Lokalizacja
Białobrzegi
Typ projektu
Komunikacja in-store
Efekt brandingowy
Nasz klient przy okazji remontu miejsca swojej działalności zadbał o nowe elementy wizerunkowe. Celem brandingowym było stworzenie przestrzeni przyjaznej dla klienta, z nowoczesną formą prezentacji produktów. Ozdobienie sali sprzedaży świecącymi literami podkreśla industrialny charakter wnętrza. Duże i widoczne litery pomagają szybko zorientować się w rozmieszczeniu wszystkich produktów w sklepie.
Komentarz do projektu
Odrobina kreatywności i poprawnie dobrane elementy wystroju pozwalają na tworzenie przestrzeni handlowych, które faktycznie wspomagają sprzedaż. Według badań firmy In-Store Media 78% klientów podejmuje decyzję o zakupie konkretnego produktu dopiero w punkcie sprzedaży. Głównym źródłem informacji o produktach dostępnych w danym sklepie jest ekspozycja na półce sklepowej (69%). Badania pokazały też, że reklama w punktach sprzedaży powoduje wzrost sprzedaży reklamowanych produktów średnio o 19% w porównaniu ze sklepami, w których reklamy nie były obecne.