Nowy wystrój Kompanii Piwowarskiej
Przy współpracy z architektem wnętrz Matyldą Sałajewską podjęliśmy się wykonania zmiany wystroju holu recepcji w siedzibie Kompani Piwowarskiej. Projekt zakładał oklejenie wielkogabarytowych paneli w holu windowym sumą ponad 2500 podkładek do piwa oraz instalację neonu. Dodatkowo, każda winda została ozdobiona naklejką z historycznym brandem piwa Tyskie.
Klient
Kompania Piwowarska
Lokalizacja
Warszawa
Typ projektu
Branding
Efekt brandingowy
Celem naszego klienta była zmiana wystroju recepcji. W zamyśle architektonicznym miała powstać ciekawa oraz przytulna przestrzeń, która natychmiast będzie kojarzyła się z markami prowadzonymi przez Kompanię Piwowarską. Kolaż wielu tysięcy elementów stworzył niezapomniane wnętrze, którego charakter można porównać do nowoczesnej instalacji artystycznej. Dodatkowym wyzwaniem było zapewnienie jak najlepszej trwałości elementów oraz spełnienie wymogów bezpieczeństwa. Każda z 2500 podkładek została pokryta warstwą impregnatu przeciwpożarowego.
Komentarz do projektu
W Brandcoast nie unikamy niestandardowych zleceń. Z przyjemnością wykonujemy zindywidualizowane litery przestrzenne, kasetony reklamowe czy druki na powierzonym materiale. Jesteśmy wdzięczni za zaufanie jakim nas darzycie. Motywuje nas perspektywa podejmowania kolejnych wyzwań na rzecz naszych wspólnych sukcesów.