Oznakowanie sieci sprzedaży Stokrotka
Od wielu lat obsługujemy sieć sklepów detalicznych i supermarketów Stokrotka. Produkujemy wewnętrzne oraz zewnętrzne systemy reklamowe, kasetony podświetlane, litery 3D oraz wszelkie inne elementy przewidziane w identyfikacji wizualnej marki. Nasi graficy przygotowują projekty w oparciu o szczegółowe plany pomieszczeń i tworzą „skrojone na miarę” rozwiązania brandingowe.
Klient
Stokrotka
Lokalizacja
Cała Polska
Typ projektu
Oznakowanie sieci sprzedaży
Efekt brandingowy
Franczyzobiorcy naszego klienta korzystają z zasięgu marketingowego jaki generuje marka Stokrotka. Wszystkie sklepy należące do sieci używają spójnych elementów graficznych oraz takich samych oznaczeń wewnątrz sklepów. Badania marketingowe dowodzą, że 90% klientów zwraca uwagę na brand przy wyborze miejsca zakupów, a dodatkowe 59% woli robić zakupy marek, które dobrze znają. Dlatego spójna identyfikacja wizualna jest jednym z najważniejszych aspektów kontaktu z klientami.
Komentarz do projektu
Ciekawie wyglądająca sklepowa witryna to wizytówka brandu. Jeśli przyciągnie wzrok i zaciekawi potencjalnego klienta to z chęcią odwiedzi Twój punkt handlowy. Jest to element, o który każdy przedsiębiorca powinien zadbać. Decyzja o wejściu do danego sklepu zapada w ciągu zaledwie kilku sekund. Nie masz więc za wiele czasu, aby przekonać do siebie odbiorców. Niezwykle ważne jest pierwsze wrażenie, które na nim zrobisz.